2008年12月31日水曜日

EXILE!!

↑This picture's person is TAKAHIRO.

I watched レコード大賞 with my mather in my home, because my mather liked EXILE!

Especially, she likes AKIRA who is back dancer of EXILE because she say that his dance is very sexy.

I do not understand her mind, but I know reason why his dance is very sexy when I watched this TV program.

His dance is a litte different other dancer.

↑This picture's person is MAKIDAI who is also back dancer of EXILE.

But, I like MAKIDAI better than AKIRA because I feel that his dance is tender.

Change the talk......

EXILE means

①〔母国・故国からの〕追放、国外追放、亡命

②追放された人;亡命者;(異国を)さすらう人

What mean is EXILE gave?-----I do not know.

Someday, I want to research this mean.

3 件のコメント:

みく さんのコメント...

おお~!EXILE!!
あたしも昨日のん見てたぁ★
いいよねぇEXILE♪(*>▽<*)

ともみ さんのコメント...

EXILEすきなひと多いよな~~。
なんでなんやろなぁ~~。やっぱ、ダンスが魅力的なんかな??

みく さんのコメント...

あたしゃ声に癒されちゃってるよぉ
なんか落ち着く感じ。

あと雰囲気とかかなぁ?
ダンスいいよねっ