2009年3月1日日曜日

hoooo!

I am going to part-time job!!


I must clean my room and prepare to go abroad because I have not prepare yet...


My mother is angery because I am very slow...


Annnnd!!!!!!!


I must go to see my important man and say to him "行ってきます!"


I am glad to meet him, so I can not sleep tonight!!!


Yahooooo☆

5 件のコメント:

みく さんのコメント...

また話聞かせろよいっ♪笑

私のブログ (My Blog) さんのコメント...

導入、インドラメイン私パレンバン、インドネシア国から来た。
あなたと私は非常に満足している。
あなたのブログとても良いです。
私たちは友達になることを期待

ともみ さんのコメント...

>みくチャン
了解!!って、食べたときに話したよなぁー笑”

ともみ さんのコメント...

>Indraさん
わたしのブログいいですか?
Thank you!
I think that we became good friend, too!

Please read my blog from now on!

みく さんのコメント...

うんっ話したなぁー!笑

向こうで色気を身につけるとか!?(^皿^)笑